12.09.2010

Nybörjare

Något jag inte gillar, och som jag bara börjat tänka på hela tiden nu är hur det är att vara en nybörjare. Att behöva börja om från noll. Så känns det. Alla saker som jag så vant gjorde hemma blir här helt nytt och jag får lära mig om igen. Som igår när jag skulle tanka bilen. Menar det har jag säkert gjort tusentals gånger, men ändå så fick jag ringa mamman som fick guida mig genom hur det gick till. Okej det är ganska likt som i Sverige men bilen krånglade. Men att vara osäker på sånt som man egentligen kan göra i sömnen. Att inte veta var man ska åka för att köpa vissa saker. Så idag dissar jag att känna sig som en tvättäkta nybörjare. Det gör jag just nu.
Ska bli skönt när man går runt och känner sig som vem som helst i mängden av amerikanare. Och när den dagen kommer tänker jag lägga in ett långt inlägg för att förklara hur skönt det är!


Idag har jag fått straffa för att jag hade så roligt igår, och har gått omkring som en zombie. Jätte trött. Längtar just nu bara till imon för då är det helg och helger är underbara. Förhoppningsvis ska jag dra in till Seattle och hänga med lite tjejer där och spela bowling. Träffa pinglan Malin och få lite av de svenska snacket. För imon ska jag in till Tacoma och träffa en tysk tjej. Pfannkuchen! En väldigt trött tjej säger over and out.


De enda bilderna från igår som man såg något på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar