12.02.2010

En snabbis

Blir ett snabbt inlägg idag då klockan är jätte mycket och jag måste packa för imon blir det semester! Massa varma kläder skulle jag packa. Aha, vilka kläder säger jag då? Mamma vad packade vi egentligen, har inga kläder med mig alls! Måste shoppa.. Idag har jag och flickorna haft en mycket rolig dag. Jag och Kenzie lekte affär och jag fick sitta i kassan, åh jag älskar det. Alla dessa leksaker de har! Hade jag varit liten hade jag hamnat i himmleriket just nu. Tänker ibland "åh varför fanns inte detta när jag var liten". Nu ikväll har vi gosat i soffan och kollat en tecknad film och efter dinner fick jag världens party ryck så jag och Makenzie dansade loss till massa hög party musik. Som hon skrattade! Finns inget härligare än ett barns skratt. När mamman kom hem hade hon handlat på costco. Allt där är kolossalt stora! Så nu har vi mat till en hel by hemma. Sen avslutades kvällen med att jag hjälpte till att baka en kaka till en liten tjej vars familj är hemlösa.. Hon fyller år imon så vi ville göra något till henne. Dagens goda gärning. Jag hoppas verkligen det finns internet på hotellet. Om inte blir det ett lååångt inlägg på söndag kväll. Nu ska här packas!

                                                     Min söta och enda kund idag.


                                           Mys     

                                                    Enormt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar