12.30.2010

Det kom!

Just för precis 10 min hittade jag ut genom dörren för att finna det! Min familjs julklappar till mig! En super trevlig överraskning såhär en vanlig vardagskväll. I låg det en massa fina och roliga saker men det jag jublade mest över och som jag längtat ihjäl mig efter: JULESKUM!! Öppnade påsen direkt för att genast trycka i mig två. Finns nog inget så bra som det.. Familjen smakade med men var bara pappan som delade mig glädje. Jaja detta betyder bara mer till mig. Med i var också en påse turkisk peppar. Haha skulle tagit och filmat när familjen testade det. Låt oss säga att det kom ut lika snabbt som det gick in. De spottade och hade sig. Mesar. Själv älskar jag det och varje gång mitt lakrits begär kommer har jag något att mumsa på.
 Taack kära familj, ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar