12.01.2010

Köer

Har åkt en karusell hela dagen. Började med att jag körde B till skolan och sen en god frukost i bilen påvägen hem. Bästa starten på morgonen! Sen var dagen hektisk med både städning och busiga barn. puust. Familjen skulle bort på kvällen så jag såg fram emot att vara ledig. Så det sista jag skulle göra var att hämta B igen. Lättare sagt än gjort! Satt i bilkö i 1,5 timme. Och var SÅ kissignödig hela vägen!! I slutet blev jag galen, svor åt alla för att de var i min väg. Haha. Kan lova er att det var  och är en av de värsta saker man kan göra! Hatar bilar, och hatar köer. Var planerat att jag skulle på bio med Evelina och stackarn fick vänta 45 min på mig! Vi såg en sjukt bra film som alla måste se. Burlesque! Massa dans, massa sexighet och massa musik. Måste ses igen. Så dagen slutade bra även om vissa stunder kändes mörka. Har glömt berätta att jag ska på semester i helgen. En mini weekend i bergen, Leavenworth. Bo på hotell med hotellfrukost varje morgon, eget rum med badkar och dubbelsäng, jaaa tack! Ska bli himla skönt.

                                                      Bra film!

                                           Leavenworth   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar