12.18.2010

Festligheter

Nu var den över. Festen som mamman har stessat över i två hela veckor. Den var rolig men jag kände mig sjukt miss placerad när de började snacka jobb och grejer. Mamman och jag har verkligen kommit varandra nära denna veckan och har hur roligt som helst ihop! Jag bara älskar det och hoppas att vi kommer kunna ha lika roligt hela året. Idag har vi bara tjötat och fnissat en massor. Mormorn sa till mig att de hade kommenterat  hur avslappnad mamman var och hon hade svarat " it is because of Kajsa". Seriöst att höra sånna saker är vad som får mig att verkligen blicka framåt och vilja kämpa de dagarna allt inte går som smort. Vet att det kommer vara svårare ibland för hon ska ju ändå vara min "boss" men just nu känns det bra att ha en vän så nära. Imon bär det av till ikea!! Ska bli så härligt att kunna vandra runt bland svenska saker man känner igen, ska köpa så mycket jag kan. Glögg, choklad, pepparkakor meeera. Till föräldrarna här ska jag ge foton som jag har tagit på barnen i julklapp tänkte jag. Vill verkligen försöka få till bra presenter till alla som ett bra intryck! Hoppas verkligen att de kommer att gilla dem. Så jag ska leta efter fina och prisvärda ramar på ikea. Ikeaa, Ikeeeeaaa, IKEA. Smaka på ordet, det är för härligt...


1 kommentar: