12.22.2010

Tanken som räknas

Nu nalkas det verkligen jul! Och det känner man verkligen av här. Julstressen är av ett annat slag, ALLA är ute i sista minuten verkar det som.  Skulle in på target idag och köpa papper att slå in paketen i, och av någon anledning stressade jag runt som en dåre tills jag kom på mig själv. Jag har 4 personer att ge till i år, varför stressar jag? Typiskt med julen.. Bakade pepparkakor idag med! Köpte ju massa deg på Ikea och det slutade med att jag gjorde en plåt med typ 10 pepparkakor sen slängde jag resten. Makenzie hjälpte mig så vi hade en mysig stund ihop men saknade så som det SKA vara, dvs min familj, julmusik, skumtomtar och mamma som bränner varje plåt. Haha det är julmys för mig. Makenzie åt mest deg och sa till mig hur jag skulle göra. Påminner lite om hur min bror bakar pepparkakor. Köpte ju Annas pepparkakor så vi får mumsa på dem i stället. Nu ikväll har jag och mamman slagit i massa paket. HERREGUD va barnen ska få paket! Typ 20 var känns det som..Galet. I med att jag alltid har kameran framme så har jag lyckats få några bra bilder på barnens mormor och farmor med tillsammans med barnen så har ramat in dem och ska ge dem till dom. Plus poäng, ja tack.

Imon ska jag inte jobba med barnen utan mamman ville att jag och hon ska jul shoppa. Sweet!




 Förkläde samt en medhjälpare i endast trosor är ett måste.

Lite brända, ganska fula och inte särskilt goda. Men tanken som räknas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar