1.02.2011

2011

Nytt år, nya förväntningar! Kan inte fatta att det är ett nytt år. 2010 gick förbi så galet snabbt att det är först nu jag stannar till och tänker tillbaka på det. Vilket  underbart år det var! 3an, studenten, bästa sommaren, USA. Måste nu varit en av de bättre åren i mitt liv.. Tss. Nu ser jag fram emot detta året. Allt är möjligt och verkligen allt kan hända. Jag ska bara slänga mig på alla möjligheter jag får och se vart det tar mig.   

Hade velat sammanfatta året 2010 med bilder men då alla är hemma så fick jag leta igenom de jag hade på mobilen, så här kommer bara lite random bilder och även bilder från igår!        


                                                     Balen!
 Världens bästa syster
 Pinglor!
 Världens finaste tjej föddes.
19 år av vänskap
                                  
En härlig utekväll i sommar Falkenberg

 Haha :)
Studenten!
 New York
Au pait livet

Ny vänskap




GOTT NYTT ÅR :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar