9.27.2011

37 dagar,,

Är det kvar nu tills jag har jobbat klart här. Påbörjade min jobb vecka med de tankarna. Känns som jag börjat gå på någon stresskänsla med allt jag "måste" hinna med att gör och se medans jag är här. Men så borde jag inte känna för jag vet att jag kommer komma tillbaka om och om igen. Usa kommer att vara mitt andra hem. Det hoppas jag i alla fall.  Kanske om 10 år så är det jag som flyger ut hela släkten för en kalkon middag i mitt enorma hus. Det är kul att drömma. Helgen var bra. Inte lika full proppad men bra! Hann med att åka in till Seattle i söndags och i lördags var jag på en hike uppe i bergen. Kommer sakna naturen här med. Har aldrig riktigt varit en natur människa men att bo här får mig att vilja bli det. Allt finns så nära. Skidor, berg, sjöar you name it! Bokade precis resan till SF så nu är vi påväg typ. Sista månaden kommer bli galen. GALEN. Helst med mig och Emelie. Två galna brudar släpps lös i USA. Allt vi kommer se, alla männsikor vi kommer träffa och alla minnen vi kommer att skapa. Jag har börjat jobba på familjens foto album som jag ska ge dem när jag åker. Det är jätte jobbigt för mig att göra den. Hälften av tiden vill jag lipa. Alla bilder jag tagit på tjejerna. Alla väcker massa minnen. Så jag tänker verkligen ta vara på dessa sista 37 dagarna med dem och kramas och gosa så mycket jag kan. Om inte mer. De ska vara ut gosade när jag åker. Där med basta.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar