9.20.2011

Läs nu

Har fruktat detta inlägget. För att jag har så mycket att berätta! Denna helgen var SÅ bra! Började med att jag var hos Evelina i fredags där vi spelade spel och hade det väldigt trevligt. Sov över där så i lördags hade vi frukost ute innan jag stack tillbaka till Tacoma där jag hämtade Elin som tog bussen hit från Seattle. Hon var med  min när jag jobbade på kvällen. Blev en succe med barnen att jag hade en vän här. Och efter de lagt sig hade jag och Elin en mysig film kväll. Sjukt längesen jag såg henne och det var hur underbart som helst. Söndagen var slapp men himla bra ändå! Spenderades inne i Seattle. Nu har en ny jobbvecka påbörjats vilket inte gör mig allt för glad men nu rullar dagarna på och det är 66 dagar tills jag kommer hem. Galet! Idag började min foto kurs vilket var helt grym! Lärde mig mer på en lektion än vad jag gjorde på de 8 andra foto klasserna jag gått på. Jag har verkligen  kul med det och det är härligt att ha saker att göra på kvällarna efter jobbet. Hela denna veckan är det meningen att jag ska få sovmorgon och sen jobba skit sent. Det suger.

Har inga bilder från helgen. Men min nya lärare sa idag att man ska alltid ha med kameran för man vet aldrig när de oförglömliga ögonblicken inträffar. Så det ska bli min nya sak. Att ha med den jämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar