9.02.2011

Sommar, sommar och sol.

Jobbat hela dagen. Hela. Nu ikväll så har jag haft tjejerna själva och tog dem ut för en sen biltur för att slippa natta dem. Vissa kallar det lata, jag säger smart! Kan fortfarande inte låta bli att känna mig lite deppig över att ha lämnat mina vänner.. Men nu måste jag rycka upp mig och se framåt. Är ledig resten av helgen fick jag reda på idag så det var ett plus! Tjejerna har varit riktigt bra nu efter jag kommit hem. Visste ju inte hur det skulle bli men de hade saknat mig och jobbet flyter på. Idag har jag och tjejerna varit ute mesta delen av dagen. Det är galet med vädret här. De säger på nyheterna att de är nu sommaren kommer! Nästa vecka ska bli  närmare 30 grader. Hela september ut med! Jag kan bara tacka och ta emot. Det är nu jag kan få ta igen skadeglädjen. Mo ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar