9.05.2011

Labor Day

Helgen redan över. Massa sol och värme. Denna veckan kommer bli lång känner jag. Blir första riktiga jobb veckan sen Emelie var här vilket redan är nästan en månad sen! Galet. Denna helgen jobbade jag hela fredagen och sen har jag varit ledig. Blev bio och mys helg med tjejerna i Tacoma.Blev även bad och sol vid "the lake" idag. Det är så många av dem jag mest har umgåtts med nu som åkt hem. Nu åker Elin om 2 veckor och sen är det verkligen bara jag kvar av alla som jag umgåtts med nästan. Sen kommer det ju alltid nya men innan jag hinner lära känna dem så åker jag själv hem. Livet som au pair. Imon är det en helg dag, ska Labor Day men jag ska jobba. Chockade va? Tydligen är alla lediga denna dag utan mina värdföräldrar så därför inte jag. Jobbar 10 timmar. Det ska slå rekord värme denna veckan så ska försöka att ta tjejerna till poolen så ofta jag bara kan och njuta innan det sanna Seattle vädret sätts in. Men då hoppas jag att det är när jag och Emelie drar till Hawaii för att avnjuta våran sista månad här i USA tillsammans. Känns som om allt går på nedräkning nu och allt jag kan tänka på är hem. Hur jag ska packa eller mest HUR JAG SKA FÅ MED MIG ALLT HEM! Men ändå tankarna börjar komma nu för tiden rullar på. Men nu för att leva i nuet så ska jag tänka på denna veckan och vad som behövs att fixas. SKOLAN. Den måste jag fixa så jag kan få in mina sista credits.


Tacka vet jag sen sommar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar