9.30.2011

Ny familjemedlem

Sitter just nu framför tvn och kollar på ellen med min värdmamma. Barnen sover och tacka gud för det. Vi tog med dem till target där de totalt flippade.. Ni vet när man ser folk med galna ungar och tänker " tur att det inte är jag". Vi skulle kollat på halloween saker men slutade med att vi bara drog. Körde en extra lång väg hem och barnen däckade i bilen. Kvällar som denna var jag glad att jag inte var ensam med dem. Annars har dagen varit bra, kan inte fatta att det redan är fredag imorgon! Dagen började med att jag tog barnen till doktorn för Lola skulle få två sprutor. Efter det var de lunch i parken för vädret här just nu är så himla otroligt vackert! Gick bara i linne och jeans, de ni. Har glömt att berätta om våran nya familjemedlem, Sammie. Han är en hamster. Och han är Makenzies (!) Den är hur snäll som helst men ärligt så måste jag säga att jag tycker hon är för ung för ett eget djur. Hon ska hålla honom jämt och sen har vi Lola. En 1 åring som inte kan få nog av honom. Och hon klämmer stackarn. Jag kan bara inte titta på medans de leker med honom så jag säger att de kan göra det när mamma och pappa är hemma. Men sen är det jag som i smyg går och hämtar honom på kvällarna. Visade upp honom för min moder ikväll på skype, men tror inte hon tyckte han var särskilt mysig. Sover så himla dåligt nu för tiden. Kan inte somna och vaknar flera gånger per natt. Tror det är för mycket i mitt huvud nu. Alla förändringar som kommer, alla tankar, förväntningar. Det kommer åt mig. Sen finns det inte heller så mycket man kan göra åt det. Skriva om det här funkar nog ganska bra. Kan bli lite djupare imon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar