9.07.2011

In i dimman

Jag går i en dimma nu känns det som. Dagarna börjar flyta ihop och jag tappar bort mig på vilken det är .. Sen är de nog för dagarna ser sig lika ut. Jobbet kan inte kännas mer naturligt nu. Känns som om hela huset förbereder sig för att jag ska åka hem snart. Mamman har en massa saker som hon gör hela dagarna ( fråga mig inte vad) och jag har tjejerna hemma själv. Detta är dock till min förtjusan för jag älskar den tiden vi har nu och hur roligt vi har det. Varje dag är jag med dem 10 timmar och de andra 2 är de med päronen. Så klart man bondar extra mycket nu. Idag har jag bara haft Lola dock. Vi har varit ute nästan hela dagen men herre jisses så hett här är! Jag proppade i oss vindruvor och vattenmelon samt massor med vatten. Vi fick ibland gå in och ta små pauser när jag såg hur mycket hon svettades stackarn. Värmen tog henne så hårt att hon somnade mitt i maten. Med handen i pastan. Haha var nog det sötaste och roligaste jag sett i hela mitt liv. När Lola tog en sovstund fick jag ett mess från mamman med instruktioner om att alla golven i hela huset behövdes damsugas och moppas. Roligt.. Så en timme av min tid idag gick åt åt det. Nu ikväll så åkte jag till gymmet vilket jag inte har varit på hela sommaren nu typ. Tog en zumba klass där. Ni vet om man tar en klass så finns det alltid EN person som inte har någon som helst koll. EN person som man skrattar åt i smyg och som man nästan tycker synd om. JAG var denna personen. Inte alls så rolig zumba och in kommer jag kaxigt och ställer mig i mitten. Denna instruktören var snabbare än blixten och vet inte om det var värmen eller vad men jag hängde inte med alls. Jag jobbade mig bakåt i rummet och i slutet av passet stod jag längst bak. I skamvrån. Nu ikväll har jag kollat klasser och städat mitt rum. Nu ska här sovas. NATT NATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar