9.22.2011

Lola

Lite då och då stöter man på svårigheter. Vet ju att under mitt år här har jag berättat om ett flertal fall. Nu handlar det om lilla tjejen. Jag kallar henne just nu demon bebisen. Aldrig har jag varit med om liknande! Hon skriker, slåss, gnäller, nämnde jag att hon slåss? Hon har sån vilja för att vara en 18 månaders gammal! Så fort hon inte får som hon vill, då gnäller hon. Bara ha henne själv, vilket jag gjorde idag var hemskt! Vi har tagit henne till läkaren två gånger de senaste två veckorna för att "något måste ju vara fel" men nää hon är bara i den åldern sa de till oss. Men hon måste vara en unik unge. Och jag är helt slut efter idag. Men kan inte klaga allt för mycket. Nu är det nu ändå bara en och en halv månad kvar av jobb så får ta vara på alla stunder man har. Något jag borde nämna är att jag idag kände mig som världens sämsta nanny när Lola springer in i en vass kant på bordet och får världens bula!! Hon är helt blå nu. Det var kul att behöva berätta det för mamman, dock menade hon på att sånt händer. Jag tror det var karma som träffade Lola hehe.

Här har ni galningen. Plus hennes extra panna.. Ops.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar