9.05.2011

Vatten spridaren levererar

Idag hade jag och tjejerna det riktigt roligt ska ni veta! Värmen bara ökar och idag var det närmare 29 grader. Om man då inte tar sig till poolen ja då får man hitta på egna saker för att svalka sig. Så fram kom den hedliga gamla vatten spridaren! Man blir aldrig för gammal för den visar det sig då jag sprang runt och skrattade lika mycket som tjejerna . Sen gick jag in och hämtade två hinkar och fyllde dem med vatten och tjejerna hade roligt med att bara sitta i dem. Haha pool är överskattat!! Efter det var vi på parken två gånger så en ganska full späckad dag. Imon är det meningen att jag bara ska ha Lola så vet inte riktigt vad jag ska hitta på med henne. Blir det lika varmt som idag så blir det i alla fall en ute dag. Man måste verkligen passa på när det är här!!






Älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar