9.20.2011

ny blir gammal

Ligger i hostanfall varannan minut just nu. Extremt jobbigt plus att det bara händer på kvällarna, sådär precis innan man ska sova. Idag har varit en mycket jobbig dag. Mest för att jag har haft extrem huvudvärk hela dagen och för att det var en lång och varm dag. Kanske borde jag inte klaga på värmen, men trodde sommaren var slut nu? Har redan inskaffat mig tjocka koftor och halsduk. Jag är redo! Men idag hade vi hela 24 grader och sol. Kom ut med barnen i vagnen och en tjock kofta på mig. Lökade ganska gott efter den turen. Men hela 2 vändor blev det till parken här i området. Andra gången gav jag vika och tog på mig t-shirt och shorts. Jag och Makenzie samlade in massa löv och stenar och ska torka löven mellan böcker för att sen måla dem. Mysigt projekt. 
Imon börjar jag jobba vid halv ett vilket kommer bli ganska slappt. Sen ska barnen inte vara hemma de första timmarna så jag ska jobba med lite bilder åt mamman. Ingår ju verkligen inte i mitt jobb men sen när har jag haft de "normala" au pair jobbet? Imon kväll efter jobbet ska jag träffa upp en ny au pair här i Gig Harbor och äta middag med henne. Känns helt galet hur jag är den "gamla" au pairen nu precis som de andra tjejerna var när jag kom hit. Minns det som om det var igår. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar