9.08.2011

plugg plugg

Annat än att jobba igår så har jag fixat med alla mina kurser nu. Jisses va mycket det komme bli nu. Sista tiden här kommer bli tuff men ändå är jag redo för den. Såhär kommer mina skol veckor se ut. Måndagar har jag en fotokurs på kvällen, tisdagar har jag först zumba och sen så fort den är slut springer jag över till en photoshop kurs. Sen torsdagar zumba igen och sen lördagar är det yoga. Så PUST. Plus 45 timmar jobb varje vecka. Tiden kommer att rusa. Idag och igår var helt vanlig jobb dagar, inte så mycket speciellt att säga om dem. Imon är jag ledig på dagen och sen jobbar jag på kvällen för de ska ha en date. Mina planer för imon är som såhär, ligga vid poolen tills jag börjar. Resten av helgen är jag med ledig. På lördag ska jag hänga med Evelina och hennes kille samt deras polare till en sjö och bada och sola och ha det skönt. Sen på söndag är det hennes bröllopsfest som jag ska på. Så en ganska full späckad helg måste jag säga. Men de helgerna är de absolut bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar