9.14.2011

Ät som en riktig amerikanare

Igår var jag på tivoli. Eller marknad kanske det va, eller något där emellan. De hade karuseller och MASSOR av mat. Innan jag åkte förklarade min värdpappa att när man åker på sånt så är det maten man ska fokusera på. Det är jätte onyttigt och verkligen ALLT är friterat. Men det är så jäkla gott! Var ett au pair möte så var där med alla andra au pairer från Tacoma. Vi började med att åka karusellerna. Åkte först en som var som höjdskräcken på Liseberg. Men efter att ha varit på självaste Six Flags så var ingen av dessa speciellt hemsk. Efter var det dags för maten. Började med en hamburgare och pommes. Efter det var det glass, och efter det var det de sk "elefant örat" viket är som den goda delen på en kanelbulle fast gånger 10 i storlek. MUMS. Efter det ville jag spy. Men ska man bo i usa så ska man göra som dem! Sen spelade vi lite och försökte vinna på vissa grejer men med min tur så vann jag absolut inget. En riktigt rolig kväll.

Imorse började jag jobba lite senare så jag tog sov morgon och sen så skypade jag lite. Dagen har varit bra, tjejerna var duktiga. Jag tog Lola till lärkarn för att se så hon inte hade öroninflammation vilket hon inte hade så det var skönt. NU är jag uber trött och ska sova. NATT NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar