9.09.2011

pinsamt!

Okej, nu tänker jag bjuda rejält på mig själv.. Idag var jag ledig och bestämde mig för att gå till poolen och svalka mig. Det blir en härlig promenad tänkte jag och tog på mig min bikini samt slängde på en klänning över. Började gå och halvvägs dig kör det förbi en gräsklippare med 4 mexikanare på som alla log och skrattade medans de kollade på mig och viftade med händerna. Vad vill dom tänker jag! Hade musik i öronen så hörde inget heller men helt plötsligt skriker en av dem " DRESSSSS!!"  Då inser jag vad som hänt. Min klänning har fastnat i trosan och där har jag gått och visat hela skinkan för alla!!! JAG DOG. Så jävla pinsamt. De fortsatte skratta medans de körde vidare. Massa bilar hade ju redan kört förbi. Plus att poolen var stängd för säsongen gjorde det hela värre. Med huvudet lågt vandrade jag tillbaka och har inte lämnat huset sen dess. Haha detta händer bara mig! Men aa skratta ni, för det hade jag också gjort. // skinkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar