9.12.2011

Taggad.

Okej, just nu är jag så taggad att det riktigt spritter i kroppen på mig. Vill springa runt huset och skrika halsen av mig för jag är så taggad för allt som väntas komma! Hade ett långt snack med finaste NY tjejen Emelie nu ikväll och vi planerar som tusan. Skit i Hawaii, San Fransico, Orlando, Chicago och sist men inte minst New York! Fatta vilken resa detta kommer bli. Allt vi kommer se, alla människor vi kommer att träffa och alla minnen vi kommer skapa tillsammans. Efter denna goda pratstund ringer moder och berättar att det nu är säkert att de ska komma hit och hälsa på mig. Kära mamma, 11 månader utan dig och nu äntligen. Så vi ska ha en mysig långhelg tillsammans i Seattle och jag ska få chansen att visa dem hur jag har bott och alla ställen jag har hängt på. Kommer bli amazing. Helgen har också varit helt underbar. Fick umgås med Evelina och hennes nyblivna man. I lördags var vi ute hela dagen och "floating the river" vilket är att man hoppar en stor badring och sedan låter man vattnet ta en. Vi var ett gäng på 8 pers så vi band alla ihop oss och hade kylare med öl och dricka. Hela 4 timmar flöt vi runt och hade det hur skönt och roligt som helst. Riktigt härliga människor var det. Sen på söndagen var det deras wedding reception med tårta och kaffe samt massa fina bilder från deras bröllop. Också en underbar dag. NU är dock sommaren slut här med. Igår var sista riktigt varma dagen med hela 32 grader varmt!! Men idag har det sänkts en hel del och jag ser lite fram emot mys koftor och snygga stövlar. Så mycket goda nyheter på en gång, har det någonsin hänt?? DOCK.. Jag tog absolut noll bilder i helgen. Bra gjort. Så ni får utifrån vad jag har berättat skapa bilder i huvudet. Lycka till med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar