9.28.2011

Smink e kul!

Vilken dag! Jobbade endast 5 timmar vilket är hur ovanligt som helst. Vaknade och hade genast ett skype med Emelie i NYC. Vi bokade flyg och boende för våran sista månad. Även en vistelse till Alcatraz i SF bokades! Imon är det bara 35 dagar kvar.. Och den 12 kommer min mamma!!!! Kan nu fatta vilken känsla man har nu. Känns typ som man går på lycko piller ena stunden men sen nästa stund deppar man. Va glada att jag inte är hemma just nu för jag beteer mig skumt just nu. Haha. Så jobbet idag var som vanligt. Hände inte speciellt mycket. Efter jobbet åkte jag på min första photoshop klass. Hade nog varit en väldigt rolig och informationsrik klass om datorerna hade fungerat vilket de inte gjorde. Så vi såg två kost filmer om foton och sen var den klassen slut. Men jag ser fram emot nästa för jag tror jag kommer lära mig en massa kul. En annan rolig sak som hände idag var att de ringde från Nordstorms för att påminna mig om att jag skrivit upp mig på en smink kurs som de har där på lördag eftermiddag! Kända makeup artister kommer vara där och visa en massa knep för en perfekt makeup. Kostade 50 dollar och allt det får man tillbaka i produkter från smink märket MAC. Plus att efter kommer jag få en gratis provsminkning. Jag ser jätte mycket fram emot detta!! Nu måste jag sova för imon väntar ett 10,5 timmars pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar