1.26.2011

20 steg före..

Jobbat 10 timmar idag! Ganska hård start efter 4 dagars ledighet.. Men ändå varit en bra dag!
Vet inte varför jag kommer in i mina djupa tankar när jag går runt här hemma med tjejerna men hela helgen och förra veckan har jag funderat en massa på vad jag vill göra efter detta. Menar jag har varit här i knappt 3 månader?! REDAN kajsa, verkligen. Ska du redan börja med det? Men detta är så typiskt mig. Jag tänker alltid 20 steg före och vill gärna ge mig in i något annat innan jag hunnit avsluta vad jag håller på med. Men i alla fall så har jag fått blodad tand av att vara här och nu är jag bara sugen på att se mera. Mer av världen och mer av allt! Vill resa till Australien, Indien och kanske även Afrika. Varför inte liksom, bara släng på det där! Ett tag var jag så himla säker på att jag ville förlänga mitt år och stanna minst 6 månader till. Men jag vet inte, känns mer nu som ett år här kommer vara helt perfekt för mig, just lagom. Och att sen få ge mig på nästa äventyr. Pratade med min värd mamma om detta bara förra veckan ( sa inte att jag kanske inte ville förlänga) men hon berättade att hon inte ens vet om de kommer att skaffa en ny au pair efter mig. Hon vill inte att jag ska bli en i mängden för att jag redan har satt spår i deras liv och att ha mig här kommer att minnas som ett roligt år och de kommer vara en erfarenhet rikare av det. Så vi är väl lite på samma våg längd. Men lyssna på mig, det är 9 månader kvar! Nu ska jag släppa detta för ett tag och njuta av att vara här, liggandes i min king size bed i mitt palats en bro tur från Tacoma i Gig Harbor Washington, USA!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar