1.27.2011

Glömsk

Glömde helt av att berätta att igår hade jag ett underbart skype samtal med min söta vän Emelie som nu befinner sig i självaste New York. Jag gillar verkligen våra samtal då hon befinner sig i exakt samma "sits" som mig. Trots att hon befinner sig en bra bit från mig så känns hon ändå som den jag har närmast av alla där hemma. Jag är så sugen på att åka och hälsa på henne så ska spara ihop lite nu och förhoppningsvis kan jag få en helg ledig och ta mig dit!

Kajsa och Emelie tar sig an New York!


Idag började dagen väldigt bra men när jag och flickorna var ute och gick fick Makenzie världens sammanbrott och blev jätte gnällig. Visade sig att hon hade feber.. Men med lite medicin och sömn var hon på benen igen. Idag var hennes första ballett lektion och jag gick med henne in. Visade sig att läraren var en tjej i min ålder som bara verkade som om hon ville därifrån. Hur bitchig som helst.. Jag har ju själv lett barndans och som hon gjorde var jätte seriöst, inget skoj alls. DE ÄR 3 ÅR GAMLA! Makenzie gillade inte alls det där så vi gick . . Men en bra dag. Imon är jag ledig och ska köra och träffa Malin! Jätte längesen vi sågs nu så det ska bli riktigt kul.



Jag måste bli bättre på bilder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar