1.16.2011

Utklassad

Vilken helg. Känslomässigt! Så nu har det hänt, hemlängtan har hittat hit också. Fanfanfan. Får berätta mer om det imon.

Snabbt och inte så detalj rikt inlägg om helgen :

Helgen har varit bra. I fredags hade jag en underbar dag på skype. Skypande med min syster också hade jag världens roligaste fyrvägs samtal med Lovisa,Linus och Johan. Ni är bäst! Sen var planerna att vi skulle dra och kolla monster jam men biljetterna var slut när vi kom dit så drog och bowlade i stället. Fick ju verkligen bekräftat att jag suuuger på bowling jag utklassades TOTALT. Stället var jätte roligt! Var som ett ute ställe där man kunde beställa in både drinkar och mat medan man spelade. Lördag morgon mötte jag upp Azra i Tacoma för frukost och manikyr. På kvällen hade föräldrarna date night så jag och barnen åkte och hyrde film samt köpte pizza. Var grymt trött hela kvällen så när lägg dags kom lät jag Makenzie ligga kvar i min säng och sova tillsammans med mig. Mamman berättade för mig i morse hur sött det hade varit när hon kom hem. Tydligen låg jag och hade en "vakande" hand på Makenzie och hon låg och kramade om Gunnel ( min anka). Joo jag uppskattade detta mycket. Sjukt ensamt här i min King size bed.. Idag har jag jobbat och varit på gymmet. Just nu längtar jag tills torsdag då familjen drar på mini weekend och jag får huset för mig själv! Sweeet.

Måste bli bättre på att ta med min kamera..






 En glad och morgon pigg tjej

Azras väl målade tår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar