1.10.2011

Slingor och grönt kort

Nu var helgen över. Igen! Sluta gå så fort. Ännu en helg där jag inte fått någon sovmorgon alls.. Har inte haft det på en månad typ. Galet. Mitt hår blev i alla fall bra! Hon är grymt duktigt och allt kändes väldigt proffsigt. Hon fick faktiskt godkännande att klippa till mitt hår så att det för en gånng skull kommer bli jämnt. Vilket betydde att hon tog ganska mycket där bak! Sjukt nervös var jag men äntligen kommer mitt hår att växa ut normalt.

Igår jobbade jag morgonen för att sen åka och träffa Evelina. Vi åt god mat och firade att hon hade fått sitt gröna kort. Dvs att hon nu är en amerikansk medborgare! Coolt som tusan.. Samtidigt vann Seahawks en stor match och hela resturangen var i extas.. fattar inte den sporten alls. Idag har jag jobbat halva dagen och sen åkte jag för att  träffa en annan tysk tjej som bor här. Det är såå coolt för hon bor på en militär bas. Det måste vara dit alla kvinnor kommer när de dör, unga soldater i massor! Nu är jag hemma och otroligt trött så ska sova och göra mig redo för en ny vecka!
Tänker inte ens kommentera att jag glömde kameran hela helgen ....

Måste säga grattis till min underbara syster dotter som idag fyller 1 år!

Nyklippt! ( syns kanske inte men det är faktiskt mycket kortare..)


1 år idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar