1.14.2011

The Waterfront

Så igår blev inte så bra som jag tänkt. Både mamman och pappan fick akuta jobb saker att göra så hade ingen bil hemma plus att huset var fullt ( okej de var 3 st men ändå) med städerskor också hade jag 2 ganska gringia tjejer. Vi går inte in på detaljer men när kvällen kom var jag glad! Jag och Azra som för övrigt är en tysk tjej som jag precis träffat och som är jätte härlig! Vi träffades i alla fall nere vid the waterfront. Vilket är en 4 mile lång promenad längst vattnet. Regna gjorde det men gud va härligt det var! Behövde verkligen få rensa tankarna lite och umgås med en rolig person. Efter det åkte vi och käkade lite sen drog jag hem. Idag har det varit en lugn dag, åkte och träffade en svensk tjej som bor här som hette Elin för en lunch. Både hon och jag trodde vi var de enda svenska au pairerna i Tacoma ( förutom Evelina då) men se där, vi är två! Eller nej det finns två till men aja hon var trevlig och dagen var bra. Imon är jag ledig och har massa ideer i huvudet vilket antagligen blir att jag ska köra till Seattle och möta Malin och sen på kvällen får jag se vad  jag gör, kanske drar och hälsar på Azra på militärbasen! På lördag jobbar jag då det är datenight och sen på söndag ska vi, hör och häpna gott folk, åka skidor!

Min kamera har fått en go spricka i hela skärmen, fan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar