1.10.2011

My girls

En bra måndag får jag ändå säg! Körde B till skolan, kom hem och spenderade morgonen med endast Lola då Makenzie var i skolan. Och aa jag hann med mycket annat medans hon lekte på golvet eller sov. Sen tog jag med mig henne när jag skulle hämta hem Makenzie igen. Hennes skola är helt ny och riktigt fin! Där finna en stor lekyta dit man kan ta barnen om man vill så vi stannade där och åt även lunch där. Jag och mina flickor! Makenzie säger hela tiden "we are your girls Kajsa" och visst är dom! När vi skulle därifrån så ville inte M det men så smart som jag har blivit nu så har jag ALLTID tuggummi i min handväska ifall kriser ( som detta ) skulle uppstå. Muta med att hon får ett tuggummi när vi sätter oss i bilen så kommer hon direkt. Kvällen var lungn, var på gymmet sen har jag degat framför tvn. Idag kom jag på mig själv med att jag inte har läst, eller kollat på nyheter ( förutom E! news) sen jag kom hit.. Ganska kasst ändå. Haha kommer komma hem och inte ha en aning om något. MÅSTE ta tag och börja läsa typ på aftonbladet eller något.. Hm.

Ganska kul nu när jag skulle gå upp till mitt rum. Mötte mamman i trappan och vi kollade på varann sedan började vi båda as garva. Haha fråga mig inte varför men när vi hämtat andan kommer vi fram till att vi varit utan varandra för länge idag och inte fått ut vårat dagliga fnitter. Det är då bra mysigt att bo här för det mesta :)

 Vem hemma skulle känna igen mig såhär?!


 Lunch med my girls


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar