1.08.2011

Jag skiner som solen

Idag har varit en väldigt lugn och slapp dag. Skypade med syster i morse och hon gav mig en rundtur på deras nya hus! Ska bli så kul att komma hem och kunna se. Jätte fint var det i alla fall. Sen när mamman kom hem så tog vi barnen till farmorn där de skulle spendera natten. Efter det åkte vi och köpte färg och grejer för imon ska hon slinga mitt hår. YEEEY! Älskar att jag bor med en frisör, för hon kan handla färg och grejer så jag har för hela året jag är här. Betalade bara 40 dollar och som sagt för HELA året, hur sjukt är inte det??

Idag när det ringde på dörren stod där en man med ett paket till mig! Kände direkt igen handstilen, det var från Johan! Sken upp som solen själv och sleet upp det i bilen på vägen. Finare paket kan man nog inte få, helt ärligt. Jag älskade allt som låg i. Underbar som han e så låg där bla en godispåse! Och fylld med alla saker jag gillar mest!! Till och med Gunnel har hittat till USA. Hur visste du att jag saknade henne?! haha. Var nog tur att jag satt i bilen för annars hade jag nog gråtit så super känslig som jag e.. Så tack du fina för att du verkligen gjorde min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar