1.03.2011

Återhämtning

SKUM människa idag! Gick förbi en uteliggare idag eller ja, va han nu va. Han satt och stirra konstig på mig och vet inte varför jag stirrade men han såg så lustig ut. Helt plötsligt hoppar han upp och skriker "I eat girls like you for breakfast!"  chockad som jag blev stannade jag upp och min första reaktion var inte att jag blev rädd utan jag började skratta.. Vem är denna snubbe? haha. Sen sätter  han sig ner medans han mumlar "eat you, eat you.." Vet inte va alla dessa skumma människor kommer ifrån men de är alltid lika roligt att stöta på dem. 

Dagen idag har varit bra. Återhämtat mig från igår. Har haft flickorna hela dagen och vi har gjort en massa kul. Bakat, varit på starbucks, gått en promenad, busat, dansat. Ikväll var jag och träffade Tami. Vi åkte till det enda stället som kan laga brustna hjärtan, svåra dagar och jobbiga stunder. Ben and Jerrys. Efter det drog jag till gymmet ( jaa ingen nytta efter all glass men ärsch då) och här är jag nu.  Jag längtar inte hem, inte alls faktiskt. Men jag längtar som tusan efter alla som är där hemma! Om ni alla kan ta planet hit imon så säger vi så. Tack.




 Kan nog vara en av de fulaste bilder på mig men bara så ni ser att jag lever..



1 kommentar: