1.12.2011

Till slut

Kom de hem. Men bara klockan 2 på natten. Länge nog för att Lola hunnit vakna 3 gånger, och Makenzie en. Själv hann jag kolla två filmer och ha det gott i soffan. Blev ju ganska bra ändå! Vaknade nu med att hela huset är tyst, vilket är ovanligt.. Fick ett mess från mamman om att vi tar sov morgon att skolorna är inställda.De måste verkligen lära sig hantera snön här. Fast ishalkan kan jag förstå men att man ska behöva stanna upp hela staten pga vädret förvånar mig. Kanske borde jag ha kommit till en familj i Alaska, de har ju i alla fall samma väder som vi Sverige nu. Okej, nästan. Jag borde vara jätte trött nu  och ta chansen att få en sovmorgon men är helt klar vaken.. Dagen idag blir nog ganska udda. Städerskor kommer hit om en timme så då ville vi helst inte vara här.Så vi får la packa in oss i bilen och se vad dagen har att erbjuda.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar