1.31.2011

besatt?

Okej något har hänt. Min fina söta mysiga lilla flicka har blivit något heelt annat. Allt hon gör är att gnälla, gråta, och skrika. Senast i torsdags var hon hur go som helst och sen vaknade hon upp fredag morgon och var.. besatt av något? Hon fyller 3 om en vecka så alla tror att det är det som spökar.. Trotsåldern. Men asså, nej? Jag vill ha tillbaka flickan jag kom hit till. Okej jo hon har fortfarande sina söta stunder men denna helgen har jag fruktat de stunder jag ska ha henne. haha, hur hemsk låter inte jag?! Jag hoppas på att detta är en extrem fas och att det inte kommer hålla på enda till hon fyller 4.. I så fall har jag ett LÅNGT år framför mig.

Någon som dock gör framsteg är Lola. Om jag säger lampa så pekar hon uppåt och när jag säger hej då så vinkar hon. YES, hon kommer snacka grym svenska när jag är klar med henne!

En mycket bra helg får jag säg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar