3.28.2011

1 månad kvar!

Denna helgen har inte varit en bra blogg helg. Det är sanningen. Ursäkta mig får jag säga. Saken är den att jag alltid spenderar mina helger på språng, är aldrig kvar i huset. Denna helgen var alltså min lediga helg. Jag tänker inte gå in på allt som jag har gjort men det har varit au pair möte, fredagsmys, min första mini fylla sen jag kom hit.Vilket inte var svårt då jag inte riktigt har druckit på 5 månader. haha. Och idag avslutades helgen med en hel dags tur med Elin till Seattle. Vi tog bussen vilket var otroligt smidigt faktiskt! Vi hoppade av mitt i downtown där vi gjorde lite ( läs ordet) shopping och sen gjorde vi lite sightseen dvs var typiska turister. Vi bestämde även spontant att vi ville åka upp i Space Needle vilket var en jätte rolig upplevelse. Var skönt att för en hel dag bara snacka svenska, vara svensk och prata om de skumma människorna på bussen. Idag är det 1 månad kvar tills jag och tjejerna ska till Dominikanska i en vecka! Åh det kommer komma så perfekt. Kan behöva lite paus, lite jag tid och en massa alkohol. haha.

Mamman ligger nu med influensan och spyr. Lillan hade det tydligen i helgen. Så håller alla tummar och tår nu att jag inte ligger och spyr i veckan!!

Mina bilder krånglar lite så bilder från idag får komma imorgon. Nu är klockan snart tolv och jag är klarvaken.. Sov Kajsa, sov..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar