3.02.2011

Plugg suger

Tänkte skriva om min dag idag. Men verkligheten slog mig då Tami påminde mig om att jag måste registrera mig till klasser nu om jag ska göra mina 6 credits. Asså det suger!! Alla kurserna verkar laaama och ingen ger särskilt många timmar vilket betyder att jag kommer få göra en massa klasser. Vill eller orkar inte. Jag festade inte som en galning i en vecka och stod på ett flak och skrek för fulla muggar om hur skönt det är att slippa plugg för att nu gå tillbaka till det.. Icke! Så min taktik var ju att göra roliga saker. Jopass.. Har hittat en yoga kurs som jag nog ska göra på lördagar. Så 7 gånger vilket inte ens ger mig 1 credit! Sen ville Tami testa på spanska.. Så kanske blir det med. Finns de skumaste kurserna. Haha hur man förbereder sig för pensionen är en, och varför inte lite flygfiske på de? Fast en kurs som Tami hitta var målning, vilket ger nästan 20 timmar! Dock.. alla som känner mig kan hålla med om att jag inte alls kan måla, rita, eller knappt hålla en penna. Så kanske inte borde.. Nu blev jag jätte stressad och förstår inget..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar