3.02.2011

Onsdag

Okej jo jag blev lite bitter igår och lät det gå ut över bloggen.. Sorry. Men som jag har levt och lärt av min kära mor så valde jag idag att se det positiva i det hela. Nu har jag chansen att lära mig massa nya saker. Så nu har ni tjejen som ska läsa yoga, fotografi, spanska, vattenfärg. Man vet aldrig när dessa erfarenheter är bra att ha.Haha dock tveksamt om att måla med vattenfärg kan vara bra för något. Om inte annat så kommer de ge mig mina credits och i slut ändan är det ju vad det handlar om. Så hela 51 av mina 72 timmar kommer jag läsa bara nu i vår! Så jag kommer ha ett hektiskt schema framför mig men jag ser det positivt och ser fram emot sommaren när jag inte kommer ha något. 

Gillar onsdagar skapt. Kör alltid B till skolan och det är något rogivande med en 40 min bilresa som start på morgonen. Efter det skulle Kenzie till skolan och jag var hemma med Lola. Och att bara ha henne är ganska lätt plus att hon har en timmes nap där jag idag fick skypat med Johan vilket gjorde dagen mycket bättre. Mamman kom ner i morse och skriker "min unge kan inte engelska!" för varje gång man säger lampa kollar Lola upp men när vi säger lights så fattar hon inget. YESS.. Har regnat hela dagen och varit ett riktigt typiskt Washington väder så eftermiddagen bestod av dans, mys, film, lek och pyssel. Vissa dagar måste man ju säg att det finns värre jobb att ha! Nu ikväll var jag och B på gymmet och sen hem för att planera in mina klasser med mamman. Båda var riktigt trötta så vi la oss i sängen och började planera på! Mitt i allt känner jag hur lite choklad skulle göra allt lättare.. "i would die for some chocolate.." Mamman kollar på mig med stora ögon och säger att det är som om jag läste hennes tankar. Då mamman är på diet nu så har vi ju självklart inget hemma men hon kommer på att det finns lite inne i kontoret! Snacka om att ha ett svagt moment när vi båda ruusar ner för att finna att Jess har gått och lagt sig!! ( kontoret är hans "sovrum" nu ) Faan. Jaja det var la för det bästa ändå. 

Imon händer det grejer ska jag säga er. Ska åka till mammans syster och få en ansiktsbehandling samt en mudd mask, vilket innebär att jag ska klä av mig naken och bli insmord i lera.haha. Men det hela ska vara väldigt avslappnade och det är även 100 % gratis så jag är gärna testkanin. Om det hinns med ska hon även sminka mig. Det är precis såhär som jag önska att jag kunde spendera alla mina eftermiddagar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar