3.24.2011

Kändis sågs på Zoo!

En av bilderna som togs igår tyckte jag var ganska komisk. Det ser ut som jag är som en av de kändisar som springer runt med sina ungar på armen och ser allmänt stressade och frustrerade medans paparazzi svärmar omkring.
 "Us Weekly: Kajsa was seen last wednesday at the Tacoma Dome zoo with 3 year old Makenzie. She is still having a hard time after her split from former co star Brad Pitt. "


Idag har jag mest varit ledig. Var ledig hela eftermiddagen då mamman insett att jag jobbar för många timmar alltid. SKÖNT. Så jag hade en lugn och slapp eftermiddag och gjorde lite härliga skype. Imon är det fredag och det ska bli skönt med helg! Är ledig denna helgen men har inga riktiga planer än så får se vad som händer. Nu ska jag lägga mig och kolla på Ullared. Insåg att jag måste ju faktiskt kolla på alla avsnitt, det är ju ändå min fd arbetsplats och från min hemstad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar