3.10.2011

Bekvämt

Så jag vet att jag lovade bilder från Lolas photoshoot idag.. men nu är det så att jag precis lagt mig till rätta i sängen och kameran är på nedervåning.. Så ni förstår säkert mitt dilemma.. Idag har varit en bra dag. Börja bli av med min förkylning och sen hade jag bara Lola hela dagen så fick gjort lite annat bla att anmäla mig till mina kurser. Ska bli roligt faktiskt! Imon är det fredag och äntligen helg. Jobbar som vanligt och efter jobbet ska jag och mamman hänga lite. Vi ska bla åka och göra våra naglar och ha lite kvalitet tid med varandra. Visste ni att vi ringer varandra ca 5 gånger per dag. Bara för att snacka av oss lite när hon är iväg och jobbar och jag är här och jobbar. Vår relation är inte en "normal" au pair- värd mamma relation.. Det säger i alla fall hela tiden min LCC kvinna. Men vem vill vara normal? Nu ska jag stänga av datorn och njuta av min skvaller tidning.

Idag är jag inne på min 3e kleenex låda, vilket betyder 240 näsdukar avklarade! Rekord??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar