3.28.2011

Ett ord

Spya. Det är ett ord att beskriva situationen i vårat hus just nu. Vaknade upp i morse av att mamman knackade på min dörr och berättade att både pappan och Jess ligger och spyr nu med. Hon frågade även om jag kunde börja tidigare vilket jag självklart gjorde. Min första tanke var att jag ville ut ur huset. På med kläder på ungarna, packa blöjväskan och drog. Halvvägs in till Tacoma kom jag på att jag inte hade en aning vart jag tänk åka. Ringer mormor som är den sötaste gamla damen i världen typ. Dit fick det bli vilket gjorde Kenzie jätte lycklig. Så halva dagen spenderade vi där med stor frukost, kak bakning och massa roliga spel. Hon är verkligen hur mysig som helst och det känns nästan som hon är min egna mormor. Hela dagen har jag gått runt i min pj typ, utan att borstat tänderna och samma frisyr som jag sovit i. Haha säg aldrig att au pair jobbet är vacket. Kommer hem senare på eftermiddagen och kände mig som mamma till alla i huset. Diskade och plockade undan, gav ungarna ett bad, mamman kaffe, kakor till alla och sist mat till hundarna. Puust. Efter jobbet drog jag fort som tusan till gymmet där jag var några timmar, allt för att komma bort från spy stugan. Men aa nu ligger jag här, och mår inte jätte bra. Så ni får ursäkta att detta blogginlägg inte blev det roligaste och inga bilder blev det heller.. Hinken står under sängen och jag är redo att krypa ner i sängen. Natt Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar