3.14.2011

Grattis Lola!

Idag är det Lolas första födelsedag. Det blev till ett stort kalas i helgen men massor av ungar och folk. Huset gjorde vi om till en enda stor lekplats med både hoppborg och bollhav. Idag har varit en förvirrade dag. Vi har ställt fram klockan en timme nu till sommartid så jag var vilse på tiden lite.. Men dagen gick snabbt så det var skönt. Misstänker att jag har fått bihålsinflammation med såå aa det är ju roligt. Ska in till läkaren imon och kolla upp det. Men det skulle vara en bra förklaring till mina 400 näsdukar som jag använt mig av.. Har helt skriv block och önskar att det skulle välla ut ord ur mina fingrar men det är lixom helt tomt i mitt huvud.. Så detta var allt jag kunde komma med idag. Ni ska få avnjuta lite söta bilder i stället.

LOLA BEAR:)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar