3.29.2011

Koll?

Hela natten igår bestod av att jag spydde. Ingen bra natt för mig alltså. Sov ca 3 timmar allt som allt.. Satt inne och halvsov på toan i 2 timmar innan jag gick tillbaka och la mig i sängen. När jag vaknade upp var det dock mycket bättre och framåt eftermiddagen blev det lite skype vilket genast höjde mig energi! Så jobbade några timmar nu på kvällen men blev inte så mycket vilket var skönt. Imon har jag lite sovmorgon imed att det är spring break och ingen skola för B. Idag åkte Jess hem, vilket känns jätte skumt nu. Mamman påpekade hur tyst huset är.. 

En roligt upptäckt som har gjorts av två smarta blondiner. Malin, en av tjejerna i Seattle som jag brukar umgås med där bor egentligen i Port Orchard vilket tydligen bara ligger 10 min från mitt hus!! Fattar ni, i hela 5 månader har jag åkt in till Seattle, en tur på 45 min med bil och 1,5 timme med färja när hon bor 10 min ifrån! Haha, tjejerna med koll kallar jag oss! Jisses lix. På torsdag börjar min fotoklass vilket jag verkligen ser fram emot. Ska bli en mäster fotograf!! Sen känns det lite coolt att börja amerikanskt collage med. Just nu fungerar inte min kamera alls så den ska jag lyckas fixa innan kursen och då kommer bilder till er. 

Jag slänger in denna gamla bilden ist, dels för att jag är såååå fest sugen och dels för att jag saknar dessa töser!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar