3.20.2011

Adaptern

Jätte dålig uppdatering nu, jag vet. Sanningen till det är att jag tappade bort min adapter, vilket gjorde mig kontaktlös på alla möjliga vägar.. Sjukt va beroende jag är av den lilla aparaten. Nu är den åter funnen och min misstänkte är en 3 åring som antagligen smygit sig in i mitt rum. Helgen har som vanlig sprungit ifrån mig och jag har som vanligt jobbat en massor. Jobbar ändå 10 timmars pass nästan varje dag plus några halvtimmar här och där.. Shelly min LCC sa till mig att börja skriva upp hur mycket jag jobbar då hon misstänkte att det var över de tillåtna 45 timmarna. I början var jag så nöjd med att vara kvar i huset om jag var ledig, nu vill jag bara här ifrån. Bara för att känna att man är ledig. Fredag jobbade jag och sen på kvällen hängde jag med Tami. I lördags var jag ledig halva dagen och då tog jag en långpromenad längs med vattnet tillsammans med Elin. Det är underbart när väl vår dagarna kommer fram då det blir så himla varmt! Sen på kvällen jobbade jag då mamman hade vänninor här och ett "klädparty". En massa rikefruar och massa kläder. Var ganska roligt att se. De 3 största samtalsämnena var dieter, barn och mat. Kände mig ganska udda så jag drog så fort jag blev ledig och mötte upp med Elin för en late night movie. Vi såg Red Riding Hood och den var helt okej. 

Denna veckan måste jag fokusera på att förbereda mig för att mina kurser som snart börjar. Ska köpa en bok till spanska kursen bla. Jag passar även på att efterlysa folk på skype. Morder, Syster och Broder ni får bli bättre på att vara inloggad! Måste få mina vecko dos av er. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar