3.07.2011

4 månader

Förkylningen kvarstår.. Dock lite bättre idag. Vaknade upp med att jag försov mig 5 min, rusar ner, mamman tar B till skolan jag stannar med tjejerna. Gör Makenzie redo för skolan och sen kör jag henne dit. Efter det var det en lugn och skön förmiddag hemma med mamman. Vi håller på att planera inför Lolas 1 års kalas som är nästa söndag. Efter det åkte jag och hämtade upp Makenzie och hade lite lunch samt lek. Annars har det inte varit allt för mycket jobb för mig idag då mamman tyckte jag skulle ta det lite lugnt för att klara av att bli frisk. Nu ligger jag i sängen och läser cosmo samt dricker massa vatten. De 80 näsdukar som jag köpte igår är nu slut... Det är MÅNGA näsdukar.. Ska ge amerikanarna en tumme upp för deras näsdukar. Så mjuka, med doft av mint. mmm en himmelsk känsla för näsan. Imon blir det lunch med Evelina och sen jobba sent. Min svenska mobil plinga nyss med ett mess från moder. Jag tackar för alla kramar du sänder och jag kommer må bättre utav dem!


Så helgen. I fredags drog jag och träffade Tami och vi åt middag samt snackade om vilka kurser vi skulle ta.. I lördags var jag ledig på förmiddagen och då passade jag och mamman på att hänga lite. Vi drog till gymmet och sen åkte vi och gjorde våra naglar. På kvällen var det date night och som en trevlig överraskning så hade jag bara Lola vilket var en huur skön och slapp jobb kväll som helst. Efter att ha lagt henne vi kl 7 så hade jag hela kvällen och hela huset för mig själv. Så det blev svensk köttfärssås och spagetti samt glass och film. Sa jag att det är detta jag får betalt för? TSS. Och i söndags var det åter igen dags att ge sig ut på skidor. Det var jag pappan, Jess, B och Makenzie. Denna gången var vädret mycket bättre och solen var framme ett flertal gånger. Kan stolt och malligt säga att jag inte ramlade en enda gång! Go kajsa. Så trots att förkylningen kom var det en bra helg! Helgerna går så himla snabbt förbi. I lördags hade jag varit här i 4 hela månader. Kan ni fatta? "Bara" 8 månader kvar tills jag är hemma igen.

Cool tjej som kollar ut över bergen..

Härlig känsla
Tami:)
Lola Bear i lördags,,

1 kommentar:

  1. Krya på dig o hoppas att du snart känner dig bättre! Vi är o har varit förkylda här med o du vet Johan har haft en riktigt manlig förkylning(hoppas man aldrig drabbas av en sådan, hi hi) Vilken ljuvlig liten dam du har hand om. Kram Linda J

    SvaraRadera