3.22.2011

Extremt

Idag har det varit hur fint väder som helst. Och detta gör en Kajsa väldigt lycklig ska ni veta! Och imon ska det bli ännu finare så jag har planerat in en tur till Zoo men tjejerna. Himla mys. Idag har varit en vanlig dag i mitt vanliga amerikanska liv.. Det mest händelserika idag var att jag blev medlem på solariet som ligger här. Dessert Sun Tanning. Var först bara meningen att jag skulle gå in en gång men så funkar det inte här. Hur som haver så får jag nu sola hur mycket jag vill i april månad. Var både en tjej och en kille som jobbade där och tjejen var la helt normal medans killen såg ut som en apelsin. Super gay var han också vilket var uber roligt då han sa "You will look absolutely fabulous" Haha mm bara jag inte kommer se ut som dig så är jag nöjd. Skrev dock bara upp mig för en månad vilket kommer bli nu innan Dominikanska och efter det hoppas jag sommaren kommer hit!

Kvällen avsutades med att jag mamman och B låg och körde P90x extrem home workout. Haha saker vi får för oss att göra ibland förvånar mig. Fy fan va jobbigt det va!! Är i alla fall en av de kändaste diet träningar i hela USA och om man verkligen skulle gå in för det kommer man bli så grymt fit! Men vem orkar det? För det var verkligen sjukt jobbigt och jag kommer ha ont när jag skrattar imon. En gång sen aldrig mer..


Extreeemt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar