2.20.2011

Alki

Idag har det varit 15 grader med sol hela dagen. Åh våren måste vara här! Vakande upp vid 9 tiden och hade bestämt ett skype samtal med min kära mamma. Blev till sist att jag låg kvar i sängen i hela 2 timmar och pratade även men Johan och Malin. Underbar start på dagen. Efter det gjorde jag mig ordning för att dra till west Seattle för att umgås med Malin. Så okej, ska förklara att jag har två Malin här. Malin L är hon som bor i west Seattle och Malin J är i downtown. Kan kanske förstå att jag har gjort er förvirrade.. I alla fall så drog jag mig dit och vi lagade tacos sen drog vi oss ner till Alki, vilket är som ett häng ställe nere vid havet. Massa restauranger, fik och sjukt mycket folk. Riktigt nice var där, vi gick längst promenaden och på vägen tillbaka stannade vi på starbucks för lite kaffe och fika. Jag är jätte nöjd med hur dagen var och faktum att våren är så gott som här medans Sverige fortfarande är iskallt!  Skadeglädje? Ooooh ja!







1 kommentar:

  1. Hej Kajsa!!!!

    Nej då här är jätte mysigt med - 10 o blåst, he he. Nu är nästan all snön borta iallafall.
    Barnen här hemma har sportlov denna vecka så nåt mysigt ska vi försöka hitta på.
    Är så roligt att följa dig här.
    Nu kommer snart Madde o Sofie på lite förmiddagsfika. Hinner ju inte träffa varann så ofta.

    Kram från Linda Johansson:):)

    SvaraRadera