2.17.2011

Tik Tok

Glömde helt av att säga att jag igår skulle på Ke$has konsert. FY FAN va gryym hon var!! Var lätt av det bästa saker jag har gjort. Hade faktiskt inga höga förväntningar då jag inte lyssnat jätte mycket på henne innan, men tjejen vet verkligen hur man underhåller en publik. Galen.

Kvällen började med att jag körde (!) in till Downtown Seattle. Fatta hur stort det är. Satt i ca 3 bilköer men inga större farliga. Körde hem till Malin och hämtade upp henne innan vi drog oss ner till Showbox där konserten skulle vara. Komma gåendes och se att det inte finns en kotte där vilket får oss att börja tänka.. hum, hon är la ändå rätt stor? Visade ju sig att det finns två (!) showbox i SoDo så jaa haha där stod vi som två dårar. Snabbt får vi tag i de andra tjejerna och möter upp dom för att ta en buss till det andra stället. Detta händer bara svenska tjejer vill jag tänka... Väl där så möter vi upp med de andra tjejerna och ställer oss i jätte kön! Ni skulle sett folket som var där, för det första var det allt från 12 åriga flickor till äldre skumma typer. Själv kände jag att jag inte alls passade in, lika så alla vi tjejer. Vi skulle oxå ha tagit på oss ton med glitter och kamufage i hela ansiktet. Väl inne visade det sig att stället inte alls var stort, vilket var grymt för var man än stod var hon nära. "förbandet" var en as kass kille som såg ut som Borat och sjöng skit kasst. Men när väl hon kom på scen var det bara ett enda stort party och hon var som sagt GRYM. Vi dansade oss redigt svettiga och hade hur kul som helst. Efter konserten gick jag och Malin vilse och fick till slut ta en taxi (yellow cab) tillbaka till min bil. Så vid 12 på natten påbörjade jag min resa hem på de stora vägarna igen. Kom i säng vid 2 , sov 5 timmar och har haft ett 12 timmars jobb  pass idag. Tvättat, städat, varit på parken, badat flickorna, skypat, lagat lunch och middag och målat Kenzies naglar. Allt detta utan kaffe!! Jag frågar mig själv, vaar kommer denna energi ifrån?






 Vad hände med spöket??

 In kom hon..







Vi hade kul på vägen hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar