2.08.2011

Solen, min vän

Jag älskar, trivs och vill leva för alltid i SOLEN. Och när man bor här så får man vänta sig mycket regn har jag hört, men just idag var våren här! Jag kan inte låta bli att ibland önska att man hade fått en familj i typ hawaii.. Då hade jag nog aldrig kommit hem igen.. Fast sen så hade jag ju inte haft den familjen jag kommit till nu, och då hade jag gått miste om underbara människor som jag lärt känna. Bara det är varmare än Sverige så är jag mer än nöjd. Tog Lola på en promenad i solen och det gjorde hela min dag! Annars har dagen varit en normal sådan. Efter jobbet tog jag en runda i skogen med hunden och sen drog jag till gymmet. Måste haft myror i brallan. Och är det något jag har så är det ont i ryggen!! Haha imorse fick jag rulla ur sängen.. Jag ska försöka klämma in att gå och få en massage i helgen så det inte slutar med att jag till sist inte kan ta mig upp ur sängen. Imon är det onsdag och då har halva veckan redan gått.. Ahh galet va tiden går.. Tydligen var det denna helgen jag ska ha barnen över natten och inte nästa (!) okej.. Förberedelserna mentalt har börjat.

Bilder från helgen som var:




 Detta är "sushi" gjort på endast godis! Hur  fräckt är inte det??
 Födelsedags barnet själv var på strålande humör den morgonen..

 En ballerina kom!








Från idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar