2.23.2011

En bild säger mer än tusen ord

Jag nämner det kanske inte så ofta men jag saknar allllllla där hemma! Idag har jag börjat att fixa med mitt rum här, har inte alls tyckt det känts som mitt men idag köpte jag olika ramar och fixade med foton så på god väg till att bli det! Massa fina bilder som väcker massa roliga minnen vilket blev till att mamman kommer in och frågar varför jag sitter och skrattar för mig själv. Jag visar henne alla bilderna och berättar lite av mina minnen. Hon tycker nog jag var knas! Kommer älska när jag väl få upp alla på mina väggar och jag kan känna hur jag har min familj och vänner nära att vaka över mig. Ni är underbara!!
Bilder från idag




 På god väg!
Haha Lovisa, hur kan jag se denna bilden utan att tänka på våran grymma kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar