2.24.2011

Serien

Här sitter jag och är stöddig om hur varmt och skönt vi har det, hur solen lyser och hur våren har kommit, tralla la laa. Jo men igår fick jag en stor fet käft smäll när det började snöa och är nu svin kallt. Såå skratta bäst som skratta sist.. Så som vanligt när snö kommer här stannade världen upp  idag och min arbetsdag har inte varit allt för jobbig. Har faktiskt inte gjort så mycket ens, haha. Efter jobbet idag hade hela familjen en good middag tillsammans. Jag skrattade åt allt som höll på här och hur jag bara satt och observerade. Här är familjen, B sitter och fular sig och är som en vanlig 13 årig kille, sen har vi Kenzie som klänger på pappan som i sin tur pratar med mamman som matar Lola. Och sen har vi Jess som mest sitter tyst och äter medans han ser lika vilse ut som jag var i början av mitt år. Och sen har vi mig. Detta är bara en komisk familje situation. Man borde göra en tv serie om oss! En typisk amerikans "hemma fru" med ett stort shopping beroende och en passionerad kärlek till choklad, en pappa hårt arbetande pappa som aldrig verkar få en paus, en energisk 13 åring som älskar att reta alla och som äter ca 5 bananer om dagen, en 3 åring ( det säger sig själv) och en bebis som hela tiden vill ha mat, en blyg tystlåten fd knarkare och sist men inte minst en svensk au pair. Haha det hade blivit en bra serie. Efter maten skulle jag och B till gymmet och då bestämde sig alla för att joina så hela familjen drog till gymmet. Ännu en bra scen i min serie.. En chockande upptäckt gjorde jag på gymmet, visa sig att jag faktiskt har kondition då jag sprang i 50 minuter! Sen när jag vågade trotsa vågen så visar det sig att jag har tappat 3 kilo. Det blir nog så när man jagar barn hela dagarna och får trycka i sig något när man har tid. Så denna helgen ska jag njuta utan att känna samvete. För är det något som amerikanarna är bäst på så är det deras sötsaker. MUMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar