2.06.2011

SUPER BOWL

Idag har jag tittat på min första amerikanska fotbolls match, den stora Super bowl. Den största sport eventet som finns här typ.. Hela 106 miljoner amerikanare sägs ha tittat. Själv åkte jag hem till Evelina och Jeffs place och sen drog vi hem till deras vänner och hade en äkta fotbollskväll. Öl, chips och skräpmat i massor. Jag önska att jag förstod något av själva matchen men nää jag hade mest roligt åt hur killarna hela tiden verkade komma in i nya underliga disskutioner och ju mer de drack ju livligare blev dom. De försökte även förklara lite utav sporten men det är mycket man ska veta. Jag var glad att Evelina delade min kunskap så att jag inte kände mig som den enda tröga i rummet. En skön och avslappnad slut på helgen. Får bli lite bilder och mer om helgen imon för just nu är jag super trött. Godnatt kära vänner


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar