2.22.2011

Skottlossning

Idag kommer mamman hem och berättar hur hela Tacoma mall är avstängt då det hade varit skottlossning där inne! Vet ni hur ofta jag är där, typ alltid! Det här var tydligen inte första gången det har hänt, för 2 år sen blev 7 personer skjutna där. Det är sånt här som man aldrig är med om när man bor i Falkenberg. Som sagt så känns det som om verkligheten är mycket närmare mig här än när jag bodde hemma. Då läste jag bara om allt men nu upplever jag saker som händer..

Upptäckte en talang idag. Jess ( som killen som bor här nu heter) satt och "lekte" lite med en gitarr idag. Helt galet grym var han. Jag och flickorna satt och lyssnade på låt efter låt som han fick fram. Sa flera gånger att han borde söka till idol. Ganska kul för han ser ut som värsta värstingen men tatueringar över hela armarna och upp över hela nacken men sen när man väl snackar med honom är han sjukt snäll och lite små töntig. Haha. Annars har dagen idag varit okej, inget speciellt att berätta om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar