2.02.2011

Ja lite galen är hon nog..

Så jag är glad att informera att Kenzie är tillbaka till normal. Tacka för det. Vi har haft en underbart mysig dag idag med en massa varm sol!! Har redan sagt det men säger det igen, jag är inte ledsen att missa århundrades vinter hemma i Sverige. Min värd mamma är den roligaste. Varje gång vi ska ha massor med folk hemma ( vilket kommer ske på lördag när Kenzie fyller 3 år!) så måste hon bokstavligt talat dekorera och köpa nya saker till huset. Innan den stora jul festen dekorerade vi i typ en vecka och inredde ett helt rum. Nu är det på det igen, hem kommer hon idag med en massor av nya prylar som hon börjar pilla med och dekorera. Sen ska vi förstora en massa bilder på Kenzie och när hon ser köksbordet så påpekar hon hur fult det är och går genast online för att köpa ett nytt. Mitt i kaoset sätter hon sig ner och medans hon biter stressat på sina naglar säger hon "Do you totally think im crazy?" . Haha jaa lite! Men det är nog lite därför vi kommer så bra överens, för när hon är helt uppe i blå så är det jag som tar ner henne till jorden igen.

 Det kommer bli så gulligt här på lördag- Temat är prinsessor så vi ska dekorera så att huset ser ut som ett prinsess slott också har vi hyrt så att princess Belle från skönheten och odjuret ska komma hit och visa sig för de små prinsessorna, plus att vi har beställt en massa söta rosa cupcakes. Jaaa man måste älska när amerikanare går all in.


1 kommentar: